آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

شهردار تبریز:
توسعه پايدار تبريز در حال تحقق است

تبریز

خبرگزاری شهریار؛ شهردار تبریز با تأکید بر اهمیت توسعه پایدار شهری گفت: شهرداری تبریز با اجرای طرح ها و پروژه های متعدد عمرانی ، خدماتی و مشارکتی به دنبال دستیابی به توسعه پایدار شهری است و اين هدف با استفتده از مشاركت عمومي و بخش خصوصي در حال تحقق است.

خبرگزاری شهریار به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز گزارش داد، مهندس نوین در جمع معاونين و مديران ارشد شهرداري با اعلام اين مطلب افزود: برنامه ریزی مدون سالانه ، کوتاه مدت و بلند مدت در اداره شهر ، تلاش برای جلب مشارکت حداکثری مردم از طریق اعتمادسازی ، استفاده از فرصت های سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های عمران شهری و بهره گیری از روش های دیگر مدیریتی از جمله راه کارهای پیش روی شهرداری برای دستیابی به اهداف توسعه پایدار به شمار می رود.

وی با اشاره به شاخص های اصلی توسعه شهری گفت: مدیریت شهری با استفاده کارآمد از منابع مالي ، انساني و امكانات سخت‌افزاري و نرم‌افزاري در اختيار خود ونيز با بهره‌گيري از ظرفيت‌هاي بالقوه موجود در بخش‌هاي خارج از مجموعه از جمله بخش خصوصي و مردم به دنبال تحقق اهداف خويش است.

وی در عين حال به برخی از اقدامات شهرداری تبریز در راستای تحقق اهداف توسعه پایدارشهری اشاره کرد و افزود: تقويت زيرساخت‌ها و بسترهاي توسعه شهری در مناطق مستعد ، حفاظت و احیای محیط طبیعی در شهر و منطقه پیرامون آن ، کاهش مصرف منابع ، بهره‌گيري هدفمند از تخصص و مهارت‌هاي نيروي انساني كارآمد ، تلاش در جهت ارتقاء اقتصاد شهری ، بسترسازي براي افزايش ميزان مشارکت عمومي در اداره شهر از جمله اقدامات شهرداری تبریز در جهت حرکت به سمت توسعه پایدار طي سال‌هاي اخير بوده است.

منبع:  shahryarnews.net

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار عمرانی و شهری، ،
برچسب‌ها: تبریز, عمران, توسعه, پایدار, تحقق,
[ 14 / 11 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب