آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 واسیلی‌گوجا مربی سابق تراکتورسازی از رومانی:

 

 

 

 

 

 

 

 

تراکتورسازی بخت اول فتح قاره کهن / تراکتور سرخ امتیازات را درو می‌کند

خبرگزاری فارس: سرمربی سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تراکتورسازی شایستگی قهرمانی در آسیا را دارد و از حضور این تیم در رقابت‌های آسیایی بسیار خوشحال هستم.

خبرگزاری فارس: تراکتورسازی بخت اول فتح قاره کهن / تراکتور سرخ امتیازات را درو می‌کند

واسیلی گوجا امروز در گفت‌و‌گو تلفنی از رومانی با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: در سال 71 اگر تراکتورسازی به فینال لیگ آزادگان راه می‌یافت، این تیم در آن سال آسیایی می‌شد، اما تقدیر این بود که این اتفاق بیست سال بعد صورت گیرد و بسیار خوشحال هستم که تیم تراکتورسازی بالاخره به آنچه استحقاق داشت، دست یافت.

 

این مربی رومانیایی به تماشاگران تراکتورسازی اشاره کرد و اذعان داشت: در دهه 70 بازی‌های تراکتورسازی در ورزشگاه باغشمال و در حضور 30 هزار تماشاگر برگزار می‌شد و باید بگویم تراکتورسازی بهترین تماشاگران دنیا را دارد.

تونی مربی بزرگی است

واسیلی گوجا با تمجید از سرمربی فعلی تراکتورسازی اظهار کرد: تونی اولیویرا مربی بزرگی در اروپا است که افتخارات زیادی را با بنفیکا کسب کرده است.

وی افزود: تونی در زمان بازیکنی خود نیز فوتبالیست موثری در تیمش بود و از اینکه هدایت تراکتورسازی به این مربی خوب سپرده شده است، خرسند هستم.

از طریق اینترنت پیگیر بازی‌های تراکتور هستم

سرمربی دهه 70 تراکتورسازی گفت: نتایج لیگ ایران در رسانه‌های رومانی بازتاب نداشته و من از طریق اینترنت پیگیر بازی‌های تراکتورسازی هستم.

واسیلی ابراز تمایل کرد که در صورت دعوت باشگاه تراکتورسازی در دیگر بازی‌های آسیایی این تیم در ورزشگاه حضور یابد.

واسیلی گوجا رومانیایی در سال 69 مربی تیم تراکتورسازی شد. وی که پدر فوتبال نوین در ایران است، تحول بزرگی در فوتبال تبریز و ایران ایجاد کرده و تراکتورسازی با هدایت وی در سال 71 به مقام سوم ایران دست یافت که کمترین مزد این تیم در آن سال بود.

بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال تبریز در دهه 70 از شاگردان وی بوده که می‌توان به کریم باقری، سیروس دین محمدی، حسین خطیبی، غلامحسین دین محمدی، اسماعیل حلالی، ستار همدانی، زنده یاد علی رضا نیک مهر، کاظم محمودی، شهرام باغمیشه، جواد شالچی، یونس باهنر و مهدی بخشی‌زاده اشاره کرد.

تراکتورسازی که در گروه A با تیم‌های الشباب امارات، الجیش قطر و الجزیره امارات همگروه است هشتم اسفند در ورزشگاه خانگی خود از تیم الجزیره پذیرایی می‌کند.

الجزیره امارات برخلاف تراکتورسازی که نخستین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند تاکنون پنج بار در لیگ آسیایی حضور داشته است.

این تیم فصل گذشته در گروه A با تیم استقلال هم گروه بود و با کسب عنوان نخست این گروه به مرحله یک هشتم صعود کرد و در این مرحله و در ضربات پنالتی مقابل الاهلی شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد.

عنکبوتی‌های ابوظبی که یک عنوان قهرمانی در لیگ امارات و دو قهرمانی در جام حذفی امارات دارند در فصل 2011 در مرحله گروهی و در گروهی که سپاهان نیز در آن حضور داشت با قرار گرفتن در رده چهارم، از ادامه رقابت‌ها خط خورد.

در فصل‌های 2010 و 2009 نیز این تیم در مرحله گروهی به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های چهارم و سومی این رقابت‌ها، از ادامه لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

تراکتورسازی در دومین هفته از مرحله گروهی این رقابت‌ها که بیست و دوم اسفند برگزار می‌شود در قطر به مصاف الجیش می‌رود.

الجیش قطر نیز همانند تراکتورسازی نخستین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و شاید آسان‌ترین حریف تراکتورسازی در محله گروهی باشد.

این تیم در سومین هفته از مرحله گروهی، 13 فروردین سال آینده در عربستان به مصاف الشباب می‌رود.

الشباب عربستان که شاید شانس صعودش از این گروه بیشتر از دیگر تیم‌ها باشد، تاکنون شش بار در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور یافته که راهیابی به مرحله نیمه نهایی 2010 و حذف از این مرحله بهترین عنوان این تیم بوده است.

شیرهای سفید لقب این تیم بوده و قهرمانی در جام برندگان جام آسیا در کارنامه این تیم دیده می‌شود.

دور برگشت مرحله گروهی نیز بیست و یکم فروردین و چهارم و 11 اردیبهشت سال آینده و به ترتیب مقابل تیم‌های الشباب در تبریز، الجیش در تبریز و الجزیره در ابوظبی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

 

 

تراکتور بهترین تماشاگران دنیا را دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی، ،
برچسب‌ها: تراکتور, تراختور, واسیلی گوجا, تبریز, سرمربی, سابق, رومانی,
[ 7 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب