آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





تونی اولیویرا در گفت‌وگو با فارس:
مردان عنکبوتی را به بند می‌کشیم/ تماشاگران جزیره را غرق می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: بازی با الجزیره یک روز فراموش ‌نشدنی خواهد بود و طرفداران تراکتور خالقان این بهترین روز خواهند بود.

تونی اولویرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: طرفداران تراکتورسازی در دنیا عالی هستند و اگر بهترین هم نباشند نزدیک‌ترین گروه به بهترین طرفداران دنیا هستند.

وی افزود: بازی با الجزیره یک روز فراموش نشدنی خواهد بود و طرفداران تراکتور خالقان این بهترین روز خواهند بود.

وی ضمن اینکه از حضور پرشور طرفدارانش در بازی روز سه‌شنبه مطمئن بود از آنان خواست تا همگی در این بازی در کنار تیم باشند چرا که سهم عمده‌ای را در بازی تراکتورسازان خواهند داشت.

تونی از پیش‌بینی این بازی خودداری کرد و گفت: نه می‌تونم برد را برای این بازی پیش‌بینی کنم نه باخت را چرا که شرایط بازی در روز بازی تاثیرگذار خواهد بود.

وی در مورد کل بازی‌های آسیایی نیز گفت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد وی پیش‌بینی سخت خواهد بود.

وی بازی روز سه‌شنبه را امتحانی برای تیمش عنوان کرد و گفت: این روز برای اعضای تیم و مردم و طرفداران تراکتورسازی روز بزرگی خواهد بود.

تراکتورسازی که در گروه A با تیم‌های الشباب امارات، الجیش قطر و الجزیره امارات همگروه است هشتم اسفند در ورزشگاه خانگی خود از تیم الجزیره پذیرایی می‌کند.

الجزیره امارات برخلاف تراکتورسازی که نخستین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند تاکنون پنج بار در لیگ آسیایی حضور داشته است.

این تیم فصل گذشته در گروه A با تیم استقلال هم گروه بود و با کسب عنوان نخست این گروه به مرحله یک هشتم صعود کرد و در این مرحله و در ضربات پنالتی مقابل الاهلی شکست خورد و از لیگ قهرمانان حذف شد.

عنکبوتی‌های ابوظبی که یک عنوان قهرمانی در لیگ امارات و دو قهرمانی در جام حذفی امارات دارند در فصل 2011 در مرحله گروهی و در گروهی که سپاهان نیز در آن حضور داشت با قرار گرفتن در رده چهارم، از ادامه رقابت‌ها خط خورد.

در فصل‌های 2010 و 2009 نیز این تیم در مرحله گروهی به ترتیب با قرار گرفتن در رده‌های چهارم و سومی این رقابت‌ها، از ادامه لیگ قهرمانان آسیا بازماند.

تراکتورسازی در دومین هفته از مرحله گروهی این رقابت‌ها که بیست و دوم اسفند برگزار می‌شود در قطر به مصاف الجیش می‌رود.

الجیش قطر نیز همانند تراکتورسازی نخستین حضورش در لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کند و شاید آسان‌ترین حریف تراکتورسازی در محله گروهی باشد.

این تیم در سومین هفته از مرحله گروهی، 13 فروردین سال آینده در عربستان به مصاف الشباب می‌رود.

الشباب عربستان که شاید شانس صعودش از این گروه بیشتر از دیگر تیم‌ها باشد، تاکنون شش بار در لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا حضور یافته که راهیابی به مرحله نیمه نهایی 2010 و حذف از این مرحله بهترین عنوان این تیم بوده است.

شیرهای سفید لقب این تیم بوده و قهرمانی در جام برندگان جام آسیا در کارنامه این تیم دیده می‌شود.

دور برگشت مرحله گروهی نیز بیست و یکم فروردین و چهارم و 11 اردیبهشت سال آینده و به ترتیب مقابل تیم‌های الشباب در تبریز، الجیش در تبریز و الجزیره در ابوظبی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی، ،
برچسب‌ها: تراکتور, تراختور, تبریز, الجزیره, تیم, فوتبال, تونی اولیویرا, ورزشگاه, تماشاگران,
[ 7 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب