آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آيسان پروژه اي به بزرگي مركز تبريز

آخرين وضعيت آيسان

 مجتمع آيسان كه در ابتدا به منظور ساخت دو برج ۳۵ طبقه منحني شكل و تبديل به احسنت مركز بافت فرسوده شهر آغاز گرديده بود اكنون از سرعت قابل قبولي برخوردار مي باشد بطوري كه با وجود سرماي تبريز اخيرا پي ريزي مجتمع تكميل شده و در حال ستون بندي طبقات ميباشد كه با توجه در پيش بودن فصل گرما شاهد رشد جهشي آن خواهيم بود. تغيير چندين باره نقشه و تعداد طبقات پروژه توسط شركت برج نما نشان از عطش سيري ناپذير دست اندركاران آن بود بطوري كه هر روز پروژه بهتر و مرتفع تر ترسيم ميشد. دو برج ۳۵ طبقه منحني طي يك اقدام قابل تقدير به يك برج ۳۹ طبقه و يك برج ۳۶ طبقه تغيير نقشه داد و سپس در آخرين تصميم گيري كه به احسنت ترين نحو ممكن انجام گرفت قرار شد پروژه به دو برج ۴۳ طبقه و ۳۶ طبقه مستطيلي شكل با ابهت بيشتر تغيير يابد. اما اين پايان ماجرا نبود بطوري كه مجريان امر به خيابان ها اطراف نيز توجه ويژه اي دارند بطوري كه به تملك درب گجيل اقدام نموده و طبق آخرين اخبار موجود به مشاغل و اصناف خيابان محققي غربي نيز فراخوان داده اند كه نسبت به مذاكره با شهرداري اقدام شود كه اين فراخوان شامل قسمتي از خيابان محققي غربي حد فاصل آيسان تا بازار بزرگ امت مي باشد كه طي آن ده ها مغازه و مجتمع تجاري و پاشاز بزرگي همچون پاشاژ ولي عصر تخريب و به محوطه سازي اين پروژه عظيم اختصاص خواهد يافت. از سوي ديگر سالن نمايش با كاربري هاي اجراي نمايش، كنسرت، همايش و ... روبروي درب اصلي مجتمع و داخل باغ فجر در حال اجرا ميباشد. از ديگر اقدامات گسترده پروژه مذكور كه با در لحاظ گرفتن همه جوانب و كارشناسي هاي اصولي در حال اجراست ميتوان به طرح هايي كه براي باغ گلستان در نظر گرفته شده است اشاره نمود. طرح هايي همچون چهارمين آبنماي موزيكال تبريز، چرخ فلك بزرگ و ... كه به قطع اين پارك را به يكي از زيباترين پارك هاي تبريز تبديل خواهد كرد.

نكته قابل ذكر ديگر در مورد آيسان اينكه ارتفاع برج شمالي آن به ۲۱۰ متر خواهد رسيد كه در مقابل ارتفاع ۱۰۰ متري برج ۳۵ طبقه پرديسان و همچنين ۱۶۲ متري ۵۷ طبقه بين الملل تهران ارتفاع قابل ملاحظه اي به نظر مي رسد. ارتفاع برج ميلاد تهران بدون احتساب آنتن نصب شده ۳۹۰ متر ميباشد.

همانطور كه گفته شد طرح هاي خوبي براي باغ گلستان در نظر گرفته شده كه به مرور زمان و با افتتاح آيسان اجرا خواهند شد اما لازم و ضروري است كه شهرداري تبريز طي ماه هاي باقي مانده تا فصل گرما توجه ويژه اي را نسبت به اين پارك مهم داشته و محيط امن و قابل استفاده اي را براي جوانان و خانواده هاي تبريزي در تابستان ۹۲ فراهم نمايد.

اكنون اين محيط با وجود زيبايي خاص براي برخي از خانواده ها قابل استفاده نمي باشد و شب ها نيز در تاريكي مطلق فرو رفته است و مردم از نهادهاي مرتبط انتظار بيشتري دارند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار عمرانی و شهری، ،
برچسب‌ها: پروژه, آیسان, آخرین, وضعیت, تبریز,
[ 5 / 12 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب