آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)

آنـــــــا یـــــــوردوم تــــبریــــــز(عبداله رضوی)
مجالی برای...
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آنا یوردوم و آدرس tabrizli.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 

 

شهردار منطقه یک تبریز:در اجرای قانون با کسی شوخی نداریم

 

برج بلور تبریز

 

شهردار منطقه یک تبریز در خصوص پلمب برج بلور تبریز اظهار داشت: این اقدام در راستای اجرای قانون صروت گرفته است و سازمان راه و شهرسازی استان مسئول این اقدام است.به گزارش نصر نیوز، برج بلور که به عنوان بلندترین و بزرگترین مرکز تجاری-اداری کلانشهر تبریز بعد از سال ها تکمیل و به بهره برداری رسید هنوز از عمر کوتاه خود سپری نکرده بود که با پلمپ شهرداری تبریز مواجه شد.

از روز گذشته مالکان واحدهای تجاری و اداری این برج در مراجعه به محل کار خود با در های پلمپ شده مواجه شدند.

بهرا شهردار منطقه یک تبریز نیز که در راستای سیاست جدید علیرضا نوین شهردار تبریز در نشستی مطبوعاتی حاضر شده بود در خصوص اظهار داشت: پیمانکار پروژه برج بلور سازمان مسکن و شهرسازی استان است که با وجود گذشت بیش از یک سال از افتتاح برج، تا کنون عوارض شهرداری و جرایم تخلفات ماده 100 خود را پرداخت نکرده اند.
وی افزود: مبلغ بدهی پیمانکار به شهرداری 9 میلیارد تومان است.
شهردار منطقه یک تأکید کرد: در اجرای قانون و پیگیری حق و حقوق قانونی شهر و شهروندان هیچ مسامحه ای نیست و در این خصوص با هیچ کس شوخی نداریم.

برج بلور، یک برج تجاری، اداری و خدماتی واقع در شهر تبریز است که دارای ۲۵ طبقه بوده و جلوهٔ خاصی به محلهٔ آبرسان تبریز بخشیده‌است. عملیات اجرایی این برج که از مرتفع‌ترین برج‌های تبریز به شمار می‌رود، در سال ۱۳۸۰ شروع شده و در ۲۹ بهمن ۱۳۹۰ به صورت رسمی افتتاح گردید.

طراحی برج بلور توسط علی‌اکبر صارمی انجام گرفته و طرح معماری ساختمان آن در اردیبهشت سال ۱۳۸۶ موفق به دریافت جایزه طرح برتر همایش ملی معماری نقش جهان اصفهان شده‌است. همچنین سازه پروژه نیز از لحاظ محاسبات، کیفیت فراوری و اجرای عملیات بتنی به عنوان سازه برتر بتنی در پنجمین همایش روز بتن انتخاب شد.

مساحت این مجتمع، ۳۳ هزار مترمربع بوده و دارای چهار سالن همایش و پذیرایی، رستوران گردان، ۱۳۰ واحد تجاری، ۱۱۲ واحد اداری و ۵۹ واحد انباری است.

برای احداث برج بلور ۵۰۰ میلیارد ریال هزینه شده‌است.

 

منبع: مطالب: nasrnews.ir و wikimedia.org / تصویر: wikimedia.org

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: اخبار عمرانی و شهری، ،
برچسب‌ها: برج, بلور, تبریز, پلمپ,
[ 3 / 11 / 1391 ] [ ] [ عبداله رضوی ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

بهترین ها و مهمترین ها را در این وب بخوانید...
موضوعات وب
امکانات وب